2014. augusztus 31., vasárnap

Rossz hír

Szerintem kevés ilyen blogger van, mint én, aki naponta tesz fel 3-4 A/4-es oldal terjedelmű szöveget/fejezetet. Ez persze nekem sem sikerülne, ha nem írtam volna meg már 1-2 hete az utolsó fejezetét is ennek a történetnek.
Ugye, most, hogy megkezdődik az iskola, mindenki kevesebbet fog írni. Köztük én is.
Maximum pénteken, szombaton és vasárnap tudok részt tenni, attól függ, mennyire lesz időm.
Ugyanis életemben először kollégiumba költözök, és a gimiben is olyan szinten ráfekszünk a nyelvtanulásra, hogy bár most kb. 2-3 szót tudok spanyolul, fél év múlva, ha minden jól megy, már tudok is olyan nyelven beszélni.
Mindent összevetve rengeteget kell majd tanulnom, szóval lehetséges, hogy a részek késnek, elmaradnak, de az biztos, hogy kevesebb fog jönni egy héten.
Ha a koliban megismerem a szobatársaimat, és be merem vinni a laptopom, talán hétköznap is pakolok fel részt, de mivel nem biztos, ajánlom, hogy figyeljétek Miharu csoportját vagy magát a blogot.:)
Puszillak titeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése