2014. augusztus 20., szerda

2. Fejezet - Ki az a Melody?

Nagyot sóhajtottam, mikor Nathaniel kinyitotta az ajtót. Na, akkor… kezdődik. Az órát az igazgatónő tartotta, s mint később kiderült, ő az osztályfőnökünk is. Nem tudtam, hogy egy igazgató lehet osztályfőnök is, de rendben.
- Elnézést a késésért, tanárnő, csak elintéztük a papírokat. – szabadkozott Nathaniel, mire a legtöbben „ÚÚÚ” hangot hallattak, egy szőke fiú még fel is kiáltott, hogy „Na, ott dugás volt!”. Zavaromban lesütöttem a szememet és a kezemet kezdtem tördelni. Ken meglökött kicsit, aztán biztatóan rám mosolygott. Ettől kicsit jobb kedvem lett, és az igazgatónő felé pillantottam, aki éppen idegbeteg fejet vágott, majd hamarosan ordítani kezdett, és újból normális lett.
- CSENDET! HOGY LEHETTEK ILYENEK?! A két tanulónk most bemutatkozik. Kezdheted, Melissa.
Zavarban voltam, és hadartam.
- Szóval… Melissa vagyok, nemrég költöztem ide a keresztanyámhoz… én… - nem tudtam mit mondani, erre a tanárnő megkérte a diákokat, hogy kérdezzenek tőlem, de előtte mindenki bemutatkozott. Kiderült, hogy a bunkó szőke gyerek Dake, és a vörös hajú perverzet is megláttam a diákok között, akiről megtudtam, hogy Castielnek hívják.
Egy vörös hajú lány, azt hiszem, Iris terelte el a figyelmemet a fiúkról.
- Milyen tanuló vagy? - kérdezte.
- Öhm, elég jó... a tavalyi átlagom 4,8 lett.
- Strééééber! - kiáltott be valaki.
- Nem az! - védett meg Ken.
- Kööööcsög! - kiabált be újból az a valaki, aztán rájöttem, hogy Dake az. Felhúztam magam a bunkósságán, ezért megszólaltam.
- Ha még egyszer a szádra veszed Kent, lenyúzom a bőröd és megetetem anyáddal, világos?
- Kisasszony, hogy beszél?! - csattant fel az igazgatónő.
- Bizonyára nem úgy értette. - védett meg Nathaniel, de nem nézett rám.
- További kérdés? - terelt az igazgatónő.
- Ez most valami vicc? - nézett rám rágózva egy szőke cicababa, de a tekintetével meg tudott volna ölni. - Itt vagy te. Majdnem úgy nézel ki, majdnem olyan okos vagy, és majdnem ugyanaz a neved, mint Melodynak! Hozzá ne merj érni a bátyámhoz. - sziszegte, majd újból a körmeibe temetkezett.
- Amber... - szólt meggyötörten Nathaniel, de nem folytatta a vitát. Ken bemutatkozása gyorsan lezajlott, mert mindenkit lefoglaltam én, meg az a Melody, aki elvileg nem volt itt. Háromszemélyes padok voltak, az igazgatónő Kent egy zöld hajú fiú és egy lila hajú lány mellé ültette, engem pedig az első sorba Nathaniel és egy Charlotte nevű lány közé. Elvileg ebben a padban ülnek az okosok. Na, szuper.
- Gyerekek, akkor diktálom az évi programot!
- Ki az az Évi? - kérdezte Dake, mire mindenki felnevetett. Ezt az alkalmat használtam fel arra, hogy Nathaniel felé forduljak.
- Nem tudsz adni egy lapot? - néztem rá kiskutyaszemekkel, mire a fiú mosolyogva megrázta a fejét, és adott egy vonalas papírt.
- Szétszórt vagy. - válaszolta.
- Ó, ne is mondd. Csak tolltartót és kaját hoztam - mutattam fel a dolgokat, mire felcsillant a szeme. Hát, igen. Keresztanyu nem túl ügyes, már ami a főzést illeti, de néhány egyszerű dolog mellett a vajas-sonkás-sajtos-főttojásos-paprikás szendvics a specialitása. Mivel kettő volt belőle, egyet Nathanielnek adtam.
- Nem fogadhatom el. - mondta.
- Má' mé' nem?
- Mert ez a tiéd.
- Cserébe majd órák után körbevezetsz a suliban, jó? - értetlen tekintetét látva könyörgőre vettem a dolgot. - Légyszi, nem tudom, mi hol van, és te tűnsz itt a legnormálisabbnak - mutattam Dake felé, akivel az igazgatónő ordibált, így még a látókörünkbe került Amber, aki rágógumi-gömböt fújt, és Castiel, aki, miközben a jelenetet videózta, a cigijét számolta az asztalon. Tizennégy volt neki, még én is láttam. Úgy döntöttem, kicsit ismerkedek Charlotte-tal.
- Itt mindig ilyenek az órák? - kérdeztem vidáman.
- Ja.
- Biokémes vagy, vagy matinfós?
- Első.
- Itt laksz a városban?
- Ja - sóhajtott, jelezve, hogy untatom. Az igazgatónő eddigre visszaért az íróasztalához, és diktálni kezdte az órarendünket, és az év menetét. Kiderült, ami csak nekem és Kennek volt újdonság, hogy mindenkinek csatlakozni kell egy klubhoz, és hogy a napok kicsit zsúfoltak, mert az iskola sok programot szervez egy évben, és a tanév náluk egy héttel hamarabb lezárul. Azért amikor megláttam az órarendem, nagyot nyeltem. Minden nap nyolc óra, kedden kilenc. Uramatyám. Viszont minden nap volt egy tesink (hülye tanterv), és a péntekünk úgy volt megcsinálva, hogy a nap második felében csak laza óráink voltak. És, mivel itt a 11-esek választják ki a verébavatóra a feladatokat, az igazgatónő megkért minket, hogy válasszunk néhány vicces próbát. Dake felkiáltott, hogy majd ő szájba rúgja a lányokat a harmadik lábával, mire az igazgatónő ordítva elvette tőle az ellenőrzőt, és kiküldött minket a szünetre. Egy csendes helyet akartam magamnak, így leültem az egyetlen nagy fa mellett levő padra.
- Hali. – hallottam meg egy hangot, ami már ismerős volt, és mikor a hang irányába néztem, megpillantottam Castielt.
- Ó, te vagy a mellbámulós perverz, igaz? – kérdeztem, mire értetlen arcot vágott, én meg magyarázni kezdtem. – A buszról lejövet. Megbámultál.
- A Nirvanás pólódat néztem… - válaszolt unottan, mikor rájött, miről beszélek. – Deszka vagy. Nem is tudnám a nem létező melleidet nézni.
- Pff… - ’válaszoltam’ szűkszavúan, mire Castiel terelni kezdte a témát.
- Hallgatsz Nirvanát?
- Hát… 1-2 számukat hallottam már…
- Habirocker. – röhögött, megszégyenítve engem.
- Nem! Csak… mindenevő vagyok. Mármint zene téren. Mindenkitől hallgatok 1-2 számot… - magyaráztam, Castiel pedig kiszedte a telefont a zsebemből, és a zenelistát kezdte nézni, mielőtt bármit mondhattam volna. Pár perc múlva visszaadta a telefont, és megszólalt:
- Jó, elmegy egynek.
- Mi az, hogy elmegy egynek? – csattantam fel.
- Nyugi már, Deszka! Olyan rossz zenék vannak a jók mellett, hogy nem mondhatok jobbat.
A beszélgetésünket a csengő zavarta meg, így kelletlenül indultam a terem felé. Séta közben viszont nekiütköztem egy szőke hajtömegnek.
- Eddig Nathaniel, most pedig Castiel?! SZÁLLJ LE RÓLUK! – visította Amber (később rájöttem), és hogy hitelesebb legyen, csapkodott a lábával. Olyan volt, mint egy beteg csibe, de nem szóltam semmit. Tovább akartam menni, az első két lépésnél sikerült is, aztán erős kezek ragadtak meg a vállamon, és visszarántottak eredeti helyemre. A kezek Amberhez tartoztak. Azta, nem kezdenék ki vele! Ja, már mindegy.
- MEGÉRTETTED? –ordított az arcomba.
- Nyugi, ártalmatlan vagyok – tettem fel ártatlanul a kezeimet, de azért kicsit féltem.
- Melodyra is azt hittem, hogy az… - sziszegte.
- Ki a jó anyám az a Melody? – kérdeztem, mivel már nagyon idegesített, hogy mindenki erről a Melodyról beszél. Ki volt az? Valami szuper topmodell, aki jó tanuló volt, énekesként is leelőzte Rihannát, miközben jótékonykodott az etiópoknak, és még arra is volt ideje, hogy mindenkivel jó kapcsolatot ápoljon? Miért van oda tőle mindenki?
- Mindegy. – zárta le Amber a beszélgetést, mielőtt bármit megtudhattam volna. Pont végső csengőre értem be a terembe, és végigültem még 3 osztályfőnöki órát, és gyalog, Nirvanát hallgatva indultam volna haza, de meghallottam magam mögött egy csodás hangot.
- Akkor körbevezesselek?
Mosolyogva fordultam vissza.
- Az jó lenne.
Amíg sétáltunk Nathaniellel, inkább csak a suliról és a tanulmányokról esett szó, viszont nagyon jól éreztem vele magam, de nem sokáig tudtunk beszélgetni, mert a fiúnak sok munkája volt. Felajánlottam a segítségem, de Nathaniel azt mondta, megoldja egyedül, szóval hazasétáltam.
- Megjöttem! – ’törtem be’ az ajtót, miután hazaértem.
- Szia! Na, milyen volt az első nap? – érdeklődött keresztanyu.
- Hát… egyből összevesztem egy bunkó sráccal és csajjal, de próbáltam ismerkedni, csak… nem biztos, hogy a saját stílusom jóra vezetett – mosolyogtam ártatlanul, mire keresztanyu szemforgatva elmosolyodott.
- Biztosan tetszettél nekik. Csak még nem tudják. Krumplifőzelék és fasírt jó lesz vacsira?
- Tökéletes. – mondtam, aztán feltrappoltam a szobámba, és a gép elé ültem. Égtek az ujjaim a vágytól, hogy egy rövid mesét írjak, így eleget téve a kérésüknek, nyitottam egy új jegyzettömböt a másik 28 rövid történet mellé, és megírtam egy lányról szóló történetet, aki az egész várost felkutatta egyetlen bakancsért, és végül nagy nehezen megtalálta. Csodás mese. A gondolataimat Porcica terelte el, a szürke, világoskék szemű, három hónapos kiscicám, aki az ajtómat kapargatva nyávogott. Mosolyogva engedtem be, ő pedig egyből dorombolva a kezeimbe bújt.
- Szia, te kis cuki! Hát mi újság? Jöttünk aludni? – kérdeztem a csukott szemű kiscicát, aki már akkor elaludt, amikor a párnájára tettem.
- Ideje nekem is aludnom. – suttogtam Porcicának, aztán gyorsan lezuhanyoztam és lefeküdtem aludni. Na, de ez nem így megy. Az ágyban fekve eszembe jutott a facebook, és egyből be is jelentkeztem. Huszon akárhány ismerősnek jelölés. Mivel mindenki neve ismerős volt kicsit, visszajelöltem őket, és észrevettem, hogy az osztályban összesen 2 szerelmespár van. Egy Kim és egy Dajan nevű fiú van együtt, meg Rosalya egy Leigh nevű fiúval, de ő nem az osztályba jár. Legalábbis, ma nem láttam. Mikor rájöttem, hogy éhes vagyok, és még csak hét óra, lerohantam az asztalhoz és addig szuggeráltam csillogó szemekkel keresztanyut, míg le nem tett elém egy kis kaját. Krumplifőzelék. Nyami. Miután megvacsoráztam, beszélgettem kicsit keresztanyuval, és felmentem a szobámba. Megnéztem az e-mailjeimet, hogy írtak-e a szüleim, akik most Argentínában vannak valami kutatáson, de csalódottan vettem észre, hogy a bejövő üzeneteim között 1 szerepelt, az is valami fitnesz reklám. Nagyot sóhajtottam, és most már tényleg elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése