2014. augusztus 19., kedd

1. Fejezet - Az első nap

- Ezt nem hiszem el! – ugrottam fel gyorsan az ágyból. Annyi mindent meg kellett volna csinálnom! Hajat vasalni, sminkelni, gondosan kiválogatni minden ruhát, bepakolni a táskámba, szépen megreggelizni, elvégezni a szükséges teendőket…
Erre mit csinálok?! Elalszom a legelső nap. Húsz percem volt elérni a buszt, annyi szerencsét kaptam az Istentől, hogy a buszmegálló pont mellettünk volt.
Miközben elvégeztem a folyóügyeimet, eldöntöttem magamban, hogy ezek közül a teendők közül miket fogok kihagyni. A sminkelés és a hajvasalás elmaradhatatlan. Nekiálltam fogat mosni, közben pedig már a hajvasalómat melegítettem.
- Keresztanyu! – kiabáltam le az emeletről, miközben a barna tincseimen húztam végig a 200 fokos vasalót.
- Mi az, drágám?
- Előkeresnéd a ruhámat? A fekete cicanadrágomat a fehér, Nirvana feliratú pólómmal és a fehér Converssemmel?
- Hát persze! – hallottam lentről a hangot. – Abrakadabra!
Aztán fél perc csend.
- Na, jó, megyek, megkeresem.
Miközben a szemhéjtust kentem magamra, a keresztanyámon járt az eszem. Normális, a maga módján. Azt hiszi, ő a tündérkeresztanya, de csak mert egyszer látta a Shrek-et. Na, de visszatérve rám.  A vékony tus kiemelte a zöld szememet, de még jobban mutatott egy kis szempillaspirállal.  Mikor végeztem, úgy döntöttem, jól nézek ki, és persze arra is rájöttem, hogy a busz 5 perc múlva indul.
Hiperszupergyorsan, Cullenéket megszégyenítő gyorsasággal rohantam le a nappaliba, kaptam magamra a ruhákat, amiket keresztanyu előkeresett nekem, és hajítottam be a reggelire szánt szendvicsemet a táskámba egy tolltartó mellé.
- Majd jövök! – kiabáltam még keresztanyunak, aztán az ajtótól sprintelve pillanatok alatt elértem a buszhoz. Fellélegeztem, ugyanis még bőven volt tömeg előtte. Na, de én nem a türelmemről vagyok híres.
- Bocsi, elnézést, bocsánat… - tolakodtam a nénik között, végül pedig éppen fel tudtam kászálódni a buszra. Elfoglaltam az egyetlen ülőhelyet egy kb. 12 évesnek kinéző, barna hajú, szemüveges fiú mellett.
- Melissa, megmondanád, hogy miért jó mindent az utolsó pillanatban csinálnod? – kérdezte. Ez a fiú ugyanis a legjobb barátom volt óvoda óta, Ken.
- Különben hol maradna az izgalom?! – kérdeztem vigyorogva. Többet nem tudtunk beszélni, mert a busz megállt, és a körülbelül velünk egyidősek tolongva próbáltak lejutni róla. Mivel a jármű körülbelül 15 perc alatt ért el az iskolához, és ez alatt az idő alatt annyiszor állt meg, hogy gyalog gyorsabban érnék el idáig, elhatároztam, hogy holnaptól új busszal közlekedem. Lábbusszal. Hú, de vicces vagyok.
- Azt hiszem, itt vagyunk. – szóltam Kennek, aztán megfogtam a kezét, és húztam magam után, mert tudtam, hogy a ’keményeknek’ szokása lökdösni őt. Ezt tette egy vörös hajú srác is.
- Menj már innen, törpe! – mordult rá Kenre, aki ijedtében összerezzent.
- Hagyd őt békén! – szóltam vissza a srácnak, aki erre rám nézett, tekintete elidőzött kicsit a melleimen, aztán elhaladt mellettem.
- Perverz bunkó! – sziszegtem, Kent magammal rángatva a Sweet Amoris Gimnázium felé. Nevetve gondoltam vissza az iskola online honlapján szereplő reklámvideóra. Egy alacsony, duci, ősz hajú néni volt benne, a rózsaszín kis ruhájában, és reppelt.
„Sweet Amoris Gimnázium Londonban,
Aki hozzánk jön, az már otthon van.
Persze nem kerülheti el a szerelmi drámát,
Mert nálunk mindenki megtalálja a párját!”
- Bár én is találnék magamnak egy pasit – sóhajtottam, miután befejeztem a nevetést.
- Bár én is! – sóhajtott Ken. – Neked könnyű.
Ó, egy apróság: Ken meleg. Ezt eddig elfelejtettem közölni. De engem nem zavar, mert attól függetlenül nagyon jó barát, és ha valaki ezzel kapcsolatban beszól neki, azt pofán vágom. Volt már rá példa.
Az ajtón belépve egy tömött folyosón találtuk magunkat, ahol szinte mindenki enyelgett mindenkivel. Úgy látom, az igazgatónő komolyan gondolta a páros-dolgot… Hirtelen nekiütköztem valakinek.
- Bocsi… - motyogtam, miközben felfelé kezdtem nézni, és megpillantottam magam előtt egy szőke fiút, aranybarna szemekkel. Ú. A fiú pár pillanatig úgy bámult rám, mintha szellemet látott volna. Talán ennyire csúnya lennék? Végül aztán megszólalt.
- Segíthetek valamiben? – mosolygott ránk Kennel. Az a mosoly. Mosolyoghatna rám így máshol is… mindegy, elkalandoztak a gondolataim.
- Igen, mi újak vagyunk, és fogalmunk sincs, mit kell csinálnunk. – magyaráztam.
- Ó, Kentin és Melody, igaz?
- Melissa.
- Azt mondtam, nem? – nézett rám a fiú.
- Melodyt mondtál.
Erre egy pillanatra elsötétült a tekintete.
- Nos, üdvözöllek titeket a Sweet Amoris Gimnáziumban, Nathaniel vagyok, gyertek velem, gyorsan elintézzük a papírjaitokat.
Miközben Nathaniel után sétáltunk, azon gondolkodtam, miért nem a tanárok végzik az adminisztrációs munkát. Mikor az igazgatónőt megpillantottam, megértettem. Egyből hozzánk rohant, és kezet csókolt nekünk.
- Ó, ti most meg fogjátok változtatni a 11/C szerelmi életét! Érzem! NE ROHANGÁLJ A FOLYOSÓN! – ordított rá valakire, újból ránk mosolygott majd eltipegett.
- Furcsa. – jelentettem be, Ken pedig egyetértően bólintott.
- Ez a mi igazgatónőnk. – mosolygott Nathaniel. – Itt a DÖK-terem, ide kellene bejönnötök.
Még csak most tűnt fel, hogy a folyosó elejétől maximum tíz lépést tettünk meg. Az ajtón belépve egy nem túl nagy teremben találtuk magunkat. Az asztalokon és mindenhol máshol álltak a papírok. Nathaniel megvakarta a fejét.
- Ne haragudjatok a felfordulásért, csak nemrég ment el a DÖK-helyettes az iskolából, és nem tudom mindet egyedül megcsinálni ilyen hamar. – mentegetőzött, aztán elővett egy fényképezőt és adatlapokat.
- Készítenem kell rólatok egy képet, és kérlek, töltsétek ki ezeket.
Mikor mindennel végeztünk, Nathaniel sóhajtott egyet, és azt mondta, végeztünk.
- Ti is biológia-kémia szakosok vagytok? – kérdezte tőlünk.
- Öhm… én matinfós. – mondta Ken.
- Nem gond, egy osztállyá vagyunk összevonva. – ekkor megszólalt a csengő. – Becsengettek. Gyertek, menjünk órára.
Miközben a DÖK-terem ajtajával szembeni terembe sétáltunk át, összeszorult a gyomrom. Most az következik, amitől a legjobban félek: szembekerülök rengeteg új emberrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése