2014. augusztus 18., hétfő

Kezdetek

Sziasztok!:)

Hát megint itt volnék. Néhány nap kihagyással nekiállok blogolni, újból, mert úgy láttam, az előző történetemet is szerettétek. Hát akkor én pedig fogom magam, és írok nektek MÉG! Ez így mindenkinek jó, nem?
Aki ezt a történetemet olvassa először, azt üdvözlöm az oldalon!:) Bár Melody neve szerepel a címben, igazából alig fog szerepelni (5 fejezetben lesz róla szó kb.). A mi kis főszereplőnk Melissa lesz, akinek nem adtam vezetéknevet, de teljesen mindegy, mert ő vezetéknév nélkül is éli az életét.



Szeretnék egyébként külön bocsánatot kérni tőletek, az első fejezet egy nappal előbbre volt ígérve, de az a helyzet, hogy két napja folyamatosan terep lovagolni vagyok, és egyszerűen nem értem rá megcsinálni a design-t, meg a bejegyzéseket kitenni, sőt, még enni sem volt időm. De végre itt vagyok, és nem kell tovább hiányolnotok.
Mint az előző történetnél, itt is hozzátenném, hogy előfordulhatnak olyan részletek a történetben, amik nem 11-13 éves korosztálynak valók, de hát ismerem ezt az időszakot, hiába jelzem, hogy ne olvasd el, azért is elolvasod.:D Nem baj, engem nem kövezhetnek meg, mindig figyelmeztetni foglak titeket.
Így elöljáróban ennyit, ha még lenne néhány gondolatom, amit meg akarok osztani veletek, azt a fejezetek elejére úgyis leírom, most csak remélem, hogy ez a történet is elnyeri a tetszéseteket és jó olvasást hozzá!:)


5 megjegyzés:

  1. Örülök neki, igyekszem naponta felrakni a részeket!:))

    VálaszTörlés
  2. Megkérdezhetem, hogy mi volt az előző történeted címe?

    VálaszTörlés
  3. És esetleg kérhetünk egy linket is hozzá? Érdekelne

    VálaszTörlés
  4. A történeteim pont alatt megtalálható oldalt, de egyébként http://thekeysguard.blogspot.hu/ :)

    VálaszTörlés