2014. október 12., vasárnap

25. Fejezet - A legborzalmasabb vacsorák

- I’ll never love again…
- Igen, Amber? – kaptam fel a telefont, Viktor pedig morogva a nyakamba fúrta a fejét, és fújkálni kezdett.
- Dake megcsókolt!- örvendezett a lány a másik oldalon.
- Igen, már vagy százszor… ez csikiz – suttogtam Viktornak az utóbbit, mire a fújásról áttért a csókolgatásra.
- De ez most gyengéd csók volt! – kötötte az ebet a karóhoz Amber.
- Rendben, ez nagyon jó, édesek vagytok, de nemsokára jön Boris, készülődnöm kell. – azzal leraktam a telefont.
- Készülődni? – vigyorgott rám Viktor.
- Majd hamarosan – mondtam, és egy csókkal beléfojtottam a szót. Pár (…) perc múlva felöltöztem egy elegáns ruhába, és Viktor is felvette a szmokigját. Dudáltak, így lemetünk a nappaliba, ahol megakadt a szemem Agatha nénin. A haját begöndörítette, laza sminket tett fel, és egy halványrózsaszín, elegáns miniruha volt rajta.
- Nagyon jól nézel ki! – adtam egy puszit keresztanyunak, aki zavarban volt, izgult a közös ebéd miatt.
- Köszönöm – motyogta, és együtt kiléptünk a hidegbe. Gyorsan a kocsihoz mentünk, és beültünk. Boris hátrafordult hozzánk.
- Hát sziasztok, drágáim! Olyan jó látni, hogy ti is ilyen boldogok vagytok! Imádlak titeket! – örvendezett a férfi, mi pedig jól kiröhögtük. Amint elértünk az étterembe, kiderült, hogy ez csak egy kávézó. Mármint, mellette van az étterem, de mi nem oda mentünk. A kávézóban megittunk egy-egy forró csokit (vagyis én forró csokit, mindenki más kávét), aztán Boris hazavitt minket, és közölte, hogy étterembe csak keresztanyut viszi.
- Ekkora köcsögöt… - morgott Viktor, mikor újabb szelet pizzát tolt a szájába. Itthon voltunk, és Viktor a kanapén ült, én pedig oldalasan az ölében.
- Nekünk jobb van. Pizzácska. – jelentettem be, és mivel eddig tele szájjal beszéltem, most tovább rágtam a félig megrágott ételt, aztán lenyeltem.
- Igen. És nézhetünk filmecskét ezen a puha párnácskán miközben a hajacskád csikizi az arcocskámat – vékonyította el a hangját Viktor, mire vállon csaptam.
- Fejezd be! – mordultam rá, mire kivette a kaját a kezemből, a sajátját is letette, aztán elfektetett a kanapén és felém támaszkodott.
- Nem szólnék be, amikor ilyen állapotban vagyok. – vigyorgott, mire fogtam magam, és mint egy öt éves, vergődni kezdtem alatta.
- Engedj el! Éhes vagyoook!
Hamarosan betermeltük az összes pizzát, és Viktor hazament. Az ajtó csukódásával egyidejűleg Porcica előbújt, és majdnem égnek álló lábakkal hagyta, hogy addig kényeztessem, míg el nem alszik. Mikor a cukiságom már mély álmokat kergetett, felmentem a szobámba, és írtam egy újabb novellát.

~ néhány óra múlva ~

Kedvtelenül és feszengve mozgolódtam egy étterem székén. Ráadásul itt még a kaja is rossz…. tudom, mert egyszer rendeltem itt. Elég volt. Tologattam magam előtt a sült krumplit és a rántott csirkemellet, de nem nagyon volt kedvem beleharapni. Az asztalunkat kínos csend vette körül, így Amberre pillantottam, aki Nathanielt szuggerálta, aki az édesanyját bámulta, aki Carlt nézte, aki engem figyelt. Majdnem félreköhögtem azt az egy szem krumplit, amit rágtam, mikor ez feltűnt.
- Sajnálom. – mondtam halkan.
- Nem, mi sajnáljuk. Teljesen igazad volt… - kezdte Carl, de ehhez Mary is hozzáadott néhány mondatot, a végén pedig hallgathattam a sajnálkozó beszédet. Nagyon kínos volt.
- És örülnénk, ha Ambernél aludnál egyszer. Tényleg szeretnénk jóvátenni. – fejezte be Mary, mire majdnem kiköptem mindent, ami a számban volt. Lányos zavaromban bólintottam, és észre sem vettem, hogy megbeszéljük az időpontot és mindent… jövő hét pénteken Ambernél alszom…

~ Hétfő ~

Háromnegyed nyolckor ébredtem, és akkor is arra, hogy Viktor írt SMS-t, hogy hol vagyok. Negyed kilencre értem be a suliba, és sűrű bocsánatkérések közepette néztem végig, ahogy beírják az igazolatlan hiányzást. Bunkók… Első szünetben végignéztem, ahogy Armin játszik valamin, Alexy azt magyarázza Linek, hogy nem érti, minek a rúzs, Amber bevonul Dake-kel egy sarokba, Charlotte magol valamit, a többiek pedig azt csinálnak, ami illik hozzájuk (fekszenek a padon és próbálnak aludni), második szünetben pedig megettem Viktorral a közös kombó-szendvicsem. Harmadik szünetben Amber odajött hozzám, hogy beszéljünk egy Dakotával kapcsolatos dologról. Negyedik szünetben Amber örökre megszakította a barátságát Charlotteval és Livel, amiért szóba állt velem. Ezután nem történt semmi érdekes, szóval otthon megírtam egy újabb novellát, Viktorral megnéztem egy filmet, és lefeküdtünk aludni. A következő napokban sem történt semmi érdekes. De tényleg, egyáltalán, komolyan, semmi. Semmi, SEMMI! Így alig bírtam felfogni azt, ami pénteken történt.

~ Hétfő délután, Charlotte szemszöge ~

- Ez komi? Nem tudom felfogni… - járkált Li a szobámban, mint egy hangya, ami keresi a táplálékát.
- Pedig fogd fel. Elhagyott minket valami másért. Nem baj, az ő népszerűsége ugrott.
- Nem iiis! – nyivákolt Li.
- De, ha jól megleckéztetjük.
- Mássz rá Dakere! Ő úgyis annyira meg szokott téged bámulni! Szerintem menne… - vigyorgott a rúzsevő (mert titokban azt eszik. Nem úgy értem, hogy harapja, csak ahogy felkeni, egyből le is nyalja. Aztán… felkeni megint.)
- Rendben, ez nem is rossz ötlet.
- Cserébe összehozol… vele, tudod? – pirult el.
- Ő elég idős hozzád…
- Akarom őt!
- Jó. Akkor a tervem a következő…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése