2014. szeptember 14., vasárnap

16. Fejezet - Egy nap az új legjobb baráttal

Reggel a szemem alatt egy egész repülőtér bőröndállománya elfért volna, ha nem lett volna a sírástól az eredeti ötszörösére feldagadva a látószervem. Egy kis hideg víz csillapította a szemeim égését, de még mindig nem volt az igazi, viszont úgy döntöttem, nem érdekel. Raktam magamra egy napszemüveget, felkötöttem a hajam, és felöltöztem. Elköszöntem Tinától, majd a suli felé vettem az irányt. Hat óra volt – nem tudtam aludni, csak forgolódtam egész este. A lépteim monoton hangja törte meg a hajnali csendet, míg elértem az iskoláig. Odabent kicsit még sötét volt, és úgy döntöttem, mivel még van másfél órám órakezdésig, egy kis papírmunkával elfeledem a bánatom. Közben akár jobban összeismerkedhetek az ideiglenes legjobb barátommal… a DÖK-terembe belépve észrevettem, hogy Nathaniel a padra fekve alszik.

Elmosolyodtam, és kiszedtem alóla a lapokat. Valami adminisztrációt csinált, aminek szerintem semmi értelme nem lett volna, de elkezdtem helyette csinálni. Míg írtam, Nathaniel egyenletes szuszogása törte meg a csendet. Nem is tudom, meddig tereltem el a gondolataimat a papírok átolvasásával és átírásával, de egyszer csak a fiú nyöszörögni kezdett, majd ijedten kinyitotta a szemét, és felült.
- Az adminisztráció… - kezdte kábán, aztán meglátott engem. Próbálta rendbe tenni magát, mire elmosolyodtam.
- Nyugi, minden normálisan áll rajtad, és az adminisztrációval már majdnem végeztem. – mondtam, a fiú pedig megkönnyebbülten felsóhajtott.
- Akkor jó. Ártana az imidzsemnek. 
Nevettünk egy sort, aztán együtt befejeztük az adminisztrációt.
- Egyre strapabíróbb vagy. Egy órát végigdolgoztunk, és egyszer sem nyavalyogtál. – vigyorodott el Nathaniel. Eszembe jutott, miért is akartam elterelni a figyelmemet, és éreztem, ahogyan elszorul a torkom. Csak erőtlenül bólintottam egyet, mire a fiú kicsit megdöntötte a fejét.
- Valami baj van?
- Nem, semmi… - nyüszítettem, és sűrűn pislogtam a plafont bámulva. Nathaniel közelebb jött hozzám, és megszorította a felkaromat.
- Ne aggódj, normális, hogy hiányzik…
A fiú vállának döntöttem a fejem, és halkan elpityeredtem. 
- Na, ne sírj… - simogatta Nathaniel a hátamat, én pedig szép lassan lenyugodtam. Megtöröltem a szemem, és a DÖK-terem tükrében megigazítottam a sminkemet.
- Szóval ilyen egy erős nő. – mosolyodott el a fiú. – Gyere, menjünk órára.
- Várj – szólaltam meg, mire ő visszafordult. – Ken azt mondta – nyeltem egyet, hogy a gombóc kisebb legyen a torkomban -, hogy te legyél az ideiglenes legjobb barátom.
A fiú meglepődötten fordult hátra. Szemei engem pásztáztak, és egyre szaporábban vette a levegőt. Azt hittem, most uralkodnia kell magán, nehogy megcsókoljon, vagy valami, de nem ez történt.


~ Nathaniel szemszöge ~



- …hogy te legyél az ideiglenes legjobb barátom. – fejezte be Melissa, én pedig ledermedtem. Eddig háttal voltam a lánynak, de most levettem a kezem a kilincsről és hátrafordultam. A lány esetlenül nézett rám, amitől olyan volt, mint… Melody.
- Annyira aranyos vagy, Nat! – mosolygott rám Melody, amikor egy ugyanilyen kérdésre igent mondtam neki. – Tudod, nekem még sosem volt igazi legjobb barátom. – folytatta. – Te leszel az első.
Két hónap múlva zavartan állt elém.
- Nat… el kell mondanom valamit. Én… én azt hiszem, szerelmes lettem beléd…
Újabb kihagyás után pedig elhagyott. Nem volt már esetlen, nem akarta, hogy a legjobb barátja legyek, elhagyott engem, miután belészerettem… Ez nekem… annyira fájt…
- Sosem leszek a legjobb barátod! Hagyj békén! – ordítottam a lányra úgy, hogy az erek kidagadtak a nyakamon. Melissa összerándult, és végignézte, ahogyan becsapom magam mögött az ajtót. Elindultam óra előtt a kertészklubba, de mindenki úgy nézett rám, mint egy őrültre. Gondolom, kihallatszott az ordításom…
- Mi a baj? – állt elém Amber, amikor már néhány perce az üvegháznak dőlve nyugtattam magam.
- Melissa. – suttogtam.
- Mi?! Hagyd már azt a cafkát! Azt hittem, ennél okosabb vagy! – oktatott a kishúgom, mire ránéztem.
- Azt akarta, hogy legyek a legjobb barátja…
Amber szeme összeszűkült. Tudta, mit jelent nekem, ha valaki azt akarja, hogy a legjobb barátja legyek. Nem törődve a tegnapelőtt vett vadiúj ruháival, leült mellém, és az arcomat bámulta.
- Nyugi, nem leszel a legjobb barátja. Ezt te is tudod.
Pár perc múlva elindultunk a tanterembe, és leültem Melissa mellé. A lány egyáltalán nem szólt hozzám, még csak rám sem nézett, de ez nem lepett meg. Tudtam, hogy gyűlölte, ha ordítanak vele. 
Végigültem a lány mellett az órákat, aztán az igazgatónő felé vettem az irányt, aki az irodájában volt.
- Mit szeretne? – mosolygott rám, mikor beléptem az ajtón.
- Szeretném, ha kirúgná Melissát a DÖK-ből.



~ Melissa szemszöge ~



Órák után hazaindultam, de a parkban megláttam Nathanielt. El kellett volna fognia a dühnek, de nem történt semmi. Amikor erre a fiúra néztem, annyira megsajnáltam… nem tudom, miért. Tehát odamentem hozzá.
- Ne haragudj. Nem kell barátoknak lennünk. Legyünk úgy, mint eddig.
- Ki akartalak rúgatni a DÖK-ből. – mondta a fiú monoton hangon, és rám sem nézett.
- Mekkora farok vagy… 
- De nem engedte az igazgatónő. Azt mondta, jó csapat vagyunk. 
- Na, ezzel aztán tényleg kiengeszteltél… - morogtam, és el akartam menni, de a fiú a csuklómnál fogva visszarántott. Fájt, szóval kirántottam a kezem az övéből, de mikor megláttam, hogy néz rám, megtorpantam.
Nathaniel olyan erősen a szájába harapott, hogy csodálom, hogy nem vérzett neki, és a földet pásztázva megszólalt.
- Melody is megkért, hogy legyek a legjobb barátja, ne haragudj.
- Nem megbeszéltük, hogy én nem vagyok ő?! – emeltem fel a hangom, mire Nathaniel bűnbánóan bólintott.
- Jó, oké, megbocsátok. De cserébe innentől az egész napot velem töltöd. – jelentettem ki.
A fiú szemei felcsillantak, szóval, mivel jó gyerekek vagyunk, a séta előtt gyorsan megtanultunk náluk. A város ma valamiért különösen ki volt díszítve, de van ez így, amikor az itt lakóknak heppje van. Éppen egy világító gyrosos előtt mentünk el, amikor megkordult a gyomrom.
- Azt hiszem, itt ennünk kell. – vigyorodott el Nathaniel, és leültetett az egyik asztalhoz. Akármennyire is elleneztem, a fiú ragaszkodott hozzá, hogy ő fizessen. Mikor elkezdtünk enni, elvettem a kajáját.
- Hé, add vissza! – nevetett a fiú, és próbált a műanyag tányérjáért nyúlni. 
- Na, tessék, itt egy villányi kaja – válaszoltam, és a fiú felé nyúltam.


Ebben az óvatlan pillanatban Nathaniel elvette a tányérját, majd a kezemből a villát, és jóízűen falatozni kezdett. Én is nekiálltam enni, majd miután tele lettünk, egy kicsit sétálgattunk.

- Hogyhogy nem Viktorral vagy? – tette fel a kérdést a fiú.
- Ő a szüleivel valami üzleti vacsorára ment, a tagok lánya elvileg a mi sulinkba fog járni – idéztem vissza azt, amit a Viktor mondott nekem még harmadik és negyedik óra között.
- Hallottam már róla, a neve azt hiszem, Carla.
Nem is sejtettem, mennyire féltékeny leszek majd erre a lányra…
Egy kis séta után Nathaniel hazakísért, majd elment. A távolodó alakját néztem még egy ideig, és külön megjegyeztem magamban, hogy olyan jó a járása. Mások minden mást megjegyeznek egy fiún – én a járásukat. Nathaniel szexin ment, már ha ez lehetséges. Felmentem a szobámba, lezuhanyoztam, aztán lementem vacsorázni Agatha nénihez. Porcica dorombolva bújt az ölembe, szóval amíg a vacsorát fogyasztottam, simogattam a macskám pocakját.
- Na, és milyen a suli?
- Nem olyan rossz, mint hittem – jelentettem ki. – De Ken nélkül nem az igazi…
Elfogott a sírógörcs, de Agatha néni bátorítóan rám mosolygott.
- Hamarosan visszajön hozzád, írj neki levelet!
- Igazad van! – csillant fel a szemem, és előkapartam a lapot, amire a tábor címe volt felírva. Írtam a legjobb barátomnak egy nem túl hosszú levelet, amiben megjegyeztem, hogy hiányzik, és hogy menjen a francba, amiért személyesen nem köszönt el, ezért bosszúból a párnán alszom, ami tőle kaptam. Írtam még pár sort, aztán odaadtam Agatha néninek, hogy majd adja fel postán, mert ő pont mellette dolgozik. Hamarosan elálmosodtam, és lefeküdtem, de aludni nem sikerült, mert anyáék felhívtak. Beszéltünk néhány percet, és így végre nyugodtan aludhattam el. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése