2014. november 2., vasárnap

34. Fejezet - Hatefő

Jó olvasást, és nézzetek be a horrorblogra is, ahová felkerült a last 6 és a last 5!:)
Úgyis meghalsz

Esküszöm, kevés ilyen mozgalmas hétfőm volt. Azt hittem, megőrölük…
Mivel nem kellett külön papírokat rendezünk Nathaniellel, ezért háromnegyed nyolcra értem suliba, akkor is csak azért, mert Amber „GYERE A SULIBA” SMS-t küldött nekem. Igazából arra is gondoltam, hogy ma beadom a beteget, és itthon maradok, de négy oka volt, hogy nem tettem.
1: Agatha néni tudta volna, hogy semmi bajom.
2: Dakotáék házában lakom.
3: Kicsit sem félreérthető SMS-t kaptam.
4: Ma jön vissza Ken a suliba!
Így hát szinte rohantam a Sweet Amoris hívogató kapujához. De ami odabent fogadott…
Amber őröngött, a falon mindenhol mi voltunk kiplakátolva. Nem tudom, honnan, de valaki megszerezte a pucsítós, miniruhás képünket, amit náluk csináltunk kissé ittasan. Alatta a szöveg: „Bevállalósak vagyunk! Hívj minket, ha játszani akarsz!;)” És a telefonszámaink. Sikítva téptem le a posztereket az iskola faláról Amberrel, és úgy néztünk így ki, mint két cicababa, akire egy csepp víz került, és így elkenődött a kilós sminkje. Csak a mi problémánk kicsit... valósabb volt. Nyolc óráig összesen ötvenhárman hívtak fel minket, vagy azért, hogy megkérdezzék, mit vállalunk, vagy azért, hogy elhordjanak mindennek. A hajunkat téptük dühünkben, és tűrtük Li, Dakota, Carla és Peggy vigyorgó arcát. Az utóbbi riportot is akart velünk csinálni, de elküldük a… szóval elküldtük. Castiel jól képenröhögött minket, de azt mondta, ezt nem hiszi el. Amber ezek után elpirulva bámulta, miszerint ’nem találja r*bancnak’, és ez mennyire jó. Viktor próbált vigasztalni, de csak még jobban felidegesített. Az első óránkról, kémiáról elkért minket az igazgató. (Kicibált a teremből…) Az asztalánál ülve hallgattuk mondandóját.
- Mégis hogy képzelik ezt?! Ez azonnali kicsapást von maga után! Értik?!
- Tanárnő! Ezt nem mi csináltuk! Sosem lennénk… nos… ilyenek – habogta Amber.
- Amber, maga folyamatosan el akarja rontani Melissát! Lehet, csak magát csapom ki… - gondolkodott az igazgatónő, mire a szőke lány lefagyott.
- Ez komoly? Igazgatónő! Ha ezt művelnénk, miért az iskolában plakátolnánk ki? Ez nekünk csak kínos és sértő… - magyaráztam.
- Az utcán is van ilyen. – mondta, mire elképedtem. Ez komoly? – Ezen kívül maguk lehet, csak játsszák, hogy meg vannak sértődve, a pletyka elhal, de maguk folytathatják tisztességtelen munkájukat. És így lehet, az osztálytársaik is fizetnének maguknak, ami lehet, ínyükre lenne. De Melissa… magának ráadásul még barátja is van…
- Miért nem hisz nekünk, igazgatónő? Még Totó is szeret engem! – védekeztem.
- Totót hagyd ki ebből! Mondjuk…

~ 5 perc múlva ~

- Nos, Totó – tette le a kutyát elénk -, ha a lányok igazat mondanak, mutasd, hogy kedveled őket.
Totó bizalmatlanul megszaglászott minket, aztán ugrálni kezdett rajtunk, mint valami nyúl.
- Rendben. – sóhajtott az igazgatónő. – Egy órátok van, hogy ezt a szennyet eltakarítsátok minnél több helyről, és próbáljátok meg kideríteni, ki tette ezt.
Megpaskoltam a kiskutya fejét.
- Totó, már másodjára mentesz meg a kicsapástól. Imádlak!
Az igazgatóiból kilépve először is körbejártuk az iskolát, és mindenhonnan lecibáltuk a kamuhirtdetéseinket. A hányinger fogott el, ahányszor csak megnéztem a feliratot. Éppen ki akartunk lépni a kapun, amikor megtorpantam. Visszamentem a termünkhöz, bekopogtam, és benyitottam, odabent volt a kémiás csoport. Nathanielre néztem.
- Leírod a házit meg az anyagot? – úgy vigyorogtam, mint egy öt éves, a fiú aggódóan, de mosolyogva, azzal a tudattal, hogy nem rúgnak ki, mivel kell a házi, elmosolyodott, és addig bámult, míg a kémiatanár rám nem vágta az ajtót. Na, köszi, milyen rettentő aranyos vagy…
Az iskolából kiérve két oldalról láttunk plakátokat Amberrel.
- Tiéd a bal, enyém a jobb. – mondta a szöszi, én pedig bólintottam. Végigmentem a zebrán, és az első oszlopról, mint őrült cibáltam le a posztert. Na, tudod, kivel szórakozz, te kis… posztercsináló! Ezt még visszakapod… (Azt még nem is sejtettem, hogy már ma. De ne szaladjunk előre.)
Arra, amerre én mentem, maximum 3 poszter volt, aztán hiába kerestem, nem találtam semmit. Már éppen fel akartam hívni Amber, amikor megcsörrent a telefonom. Ó, szupi, megelőzött. Nem baj, fogyjon csak az ő pénzéről a telefon. Milyen kis önző vagyok…
- Szia, mondd – szóltam bele, miközben felé indultam, erre már úgysem volt dolgom. Persze megint egyre gondoltunk Amberrel. Hihetetlen, hogy nem is egy olyan hülye liba, mint amilyennek gondoltam.
- Szia, gyere már felém, a kisboltnál vagyok, a sulitól két utcára. Mellette van egy ruhabolt, és erre feltűnően sok a poszter.
A hangjára felvigyeltem.
- Van tipped?
- Van.
- Ki?
- Gyere és elmondom.
Nagyon siettem, sőt, néha kocogtam és eszeveszetten rohantam is, mert megölt a kíváncsiság. A bolt elé érve Amber már valami diétás cuccot rágcsált.
- Ezt még megbeszéljük – mutattam ujjal a kajára, amit evett, aztán titkosügynök módjára lehalkítottam a hangom, és közelebb hajoltam a legjobb barátnőmhöz. Uh, legjobb barátnő. Ezt most mondtam ki először.
- Na, ki a tipped?
Amber nem szólt, csak elindult velem egy irányba, és tépkedte a segítségemmel a posztereket. Egy japán stílusú ház után már nem igazán voltak poszterek. Úgy értem, egyáltalán nem volt semmi. Japán stílusú ház…
- Li? Ez most komoly?
- Ja. Hát mondd már meg, ekkora hülyét… - Amber ugyanúgy elkékült, mint Nathaniel szokott. Úgy látom, ez valami családi szokás. – De biztosra kell mennünk…- folytatta.
- Mi?
Nem is szólt, csak elővett a postaládából egy pótkulcsot, és rám vigyorgott, mikor meglátta az értetlen arckifejezésemet.
- Öribarik voltunk. Azt is tudtam, hol tartja a vibrátorát.
Fúj, ezt nem akartam tudni. A kapun átlépve és az ajtót kinyitva szembetaláltuk magunkat… Li anyukájával. Ránk mosolygott.
- Hát ti hogy kerültök ide?
Érted. Nem az, hogy meglepődne, hogy bejöttünk a zárt ajtón… dehogy.
- Li itthon hagyott valamit, felmehetünk érte a szobájába? – mosolygott Amber angyalian, az anyuka pedig meg is engedte neki. Lassan, csendben osontunk be a szobába, mint a betörők.
Ez a szoba még az enyémnél is rózsaszínebb volt, és komolyan, de tényleg, körülbelül 40 rúzs állt az asztalán. 40! Annyit életemben elhasználni nem fogok… Mondjuk, ő eszi is néha.
Hamar megtaláltuk a posztereket, és mást is… a lány ugyanis bejelentkezve hagyta a facebookját, és láthattuk a privát beszélgetéseit… Mr. Farazie-vel.
Ne már! Előbb leszbik, most meg… tanár-diák? És én vagyok a perverz? Jó, ez gusztustalan. Éppen a harmadik óra folyt (töri), amikor visszatértünk az igazgatóiba az új, hányingerkeltő hírekkel.
- Ezt nem gondolhatják komolyan! – kiabált az igazgatónő, és behívta Lit. Ő mindent tagadott, de ezután jött Mr. Farazie. Szegény gyenge akaratú, félénk tanár egyből bevallott mindent, sőt, még az is elmondta, hogy a netre Dakota tette fel a hirdetésünket, Li parancsára. Igen, Dake? Ezért megfizetsz…
Mikor elhalt a mi történetünk (Dakota letörölte a hirdetést, kapott egy osztályfőnökit), következett a tanár-diák bünti.
Mindkettejüket kirúgták.
Kicsit bűntudatom volt emiatt, de nem én tehetek róla, hogy be kellett kavarni nekem…
- Lehet Faraziet nem kellett volna bemártani. – mondtam Ambernek föcin. Addigra lenyugodtak a kedélyek, és az óra is a vége felé tartott. Nem is gond, mivel negyedik óra, és ma még nem volt lehetőségem megcsodálni Kent.
- Dehogynem, engem meg akart buktatni. – jött a válasz a lánytól. Most, hogy jobban belegondolok… nem beszélgettünk. Leveleztünk.
- Azért mert nem tanulsz…
Amber ekkor eljátszotta, hogy megsértődik, szóval az óra végén egyből keresgélhettem Kent. Hát beletelt néhány percbe a megtalálása. Az is úgy történt, hogy elém állt.
- Úgy látom, most sem hanyagolod a balhékat!
Mélyebbnek tűnt a hangja, de mivel sokat beszéltünk telefonon, ez nem volt annyira szembetűnő. Ránéztem – már felfelé kellet néznem, néhány centit nőtt, de nem is ez a lényeg. A teste… annyit izmosodott, hogy még a bő, terepmintás gatya alatt is el tudtam képzelni az izmos lábait. A hasán kirajzolódtak a kockák, de ami leginkább furcsa volt, az az arca. Már kontaklencsét hordott, férfiasabb lett, és a haja is megváltoztatta arcának alakját. Egyetlen oka volt, hogy felismertem: a zöld szemei. Soha, senkinek nem lesz ilyen szép zöld szeme.
- Ken! – ugrottam a nyakába vidáman, mire ő eltol magától, és köhintett egyet.
- Kentin. Jobban szeretem ezt a nevet.
- Mióta?
- Amióta elkerültem a katonaságba. – hangja száraz volt, meglepett. Még sosem beszélt így velem…
- Rendben Ken…tin. Na, és milyen volt?
Arca megint keménységet tükrözött.
- Majd elmesélem.
Hirtelen megakadt a szeme valakin – mikor hátrafordultam, megláttam Alexyt. Ugyanolyan rémült tekintettel vizslatta Kentint, ahogyan ő Alexyt. Nem hiszem, hogy ismerték volna egymást ezelőtt… vagy… várjunk csak!
- Ti az új osztálytársak vagytok, akiknek októberben kellett volna jönni, nem? Ahhoz képest… november van. – mosolyodtam el. Így, hogy mindenki elég távol állt tőlem, megnyugodtam.
- Ó, igen, csak be kellet ugranunk egy katonai-suliba két hétre, valami ellenőrzés miatt… - magyarázta Alexy, de Armin félbeszakította.
- Jó is volt az a katonai iskola, igaz?
A fiú belepirult a kérdésbe, én pedig nem faggattam őket, de akaratlanul is Ken jutott eszembe.”
Hát ezt nem hiszem el! Komolyan? Most komolyan? Ennyire csodálatosan, nagyszerűen, varázslatosan, tiszteletreméltóan okos, következtető lennék? Ez egyszerűen elképzelhetetlen! De én azért elképzelem. Ügyes vagyok.
Kentin kicsit csalódottan bámult Alexyre, aztán visszafordult hozzám és boldognak tettette magát. A vállára tettem a kezem.
- Kentin. Nyugi, ismerlek. Nekem ne játszd a vidámat. Pihenj kicsit, majd ma átmegyek, és mindent megbeszélünk.
- Köszönöm. – mosolygott rám hálásan a srác, és kifeküdt a padjára. Az utolsó óráig semmi nem történt, de a tesi utolsó tíz perce elmaradt. Átöltözve vártuk az igazgatónőt a tornaterembe.
- Gyerekek, fontos közölnivalóm van veletek. Megvan, ki az a három ember, aki ingyenesen eljuthat egy három napos túrára. Előre hozzáteszem, más is jöhet, ha kifizeti az utazást és a szállást. És most a három név: Nathaniel, Melissa, Charlotte, gyertek az irodámba! Megkapjátok a papírt. Vigyétek haza, és a gondviselővel írassátok alá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése