2015. június 19., péntek

Liebster Blog Award

Nem gondoltam, hogy ezen az oldalon meg fog még jelenni valami - de azért ez elég fontos dolog számomra.
A blog ugyanis megkapta az első díját! :)
Képzeljétek el, amikor valaki szétnéz a blogján, "úristen, elegem van az írásból, nem vagyok elég jó" érzésekkel, és megpillantja a díját, amit valószínűleg (remélhetőleg) azért kapott, mert valamennyire tehetséges - nagyon jó érzés.



Ezt a díjat bloggerek adják bloggereknek, jelentése: a legjobb blog.
                                                             
Szabályok:
Írd le hogy kitől kaptad!
Írj magadról 10 dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küldd tovább 10 embernek!

A díjjal Kármen Lutamo (Alison története) ajándékozott meg. :)


Ahogy a másik blogomon, itt is előbb a kérdésekre válaszolnék, mert ugyanazt a technikát fogom alkalmazni.

1) Miért kezdtél el blogolni? 11 évesen úgy gondoltam, világot váltok az irományaimmal - ez elmaradt. :D
2) Sok blogot olvasol? Sajnos már egyet sem.
3) Volt már olyan, hogy abba akartad hagyni az írást? Jelenleg is éppen ilyen válságban szenvedek.
4) Hova szeretnél eljutni az életed során? Nem akarok az országban maradni, de egyelőre nincsenek konkrét terveim.
5) Mi a három legfontosabb dolog a számodra? Anya és a húgom (őket egynek veszem), a baráti társaságom/barátom, a munka sikere
6) Hogyan győzöd le a félelmeidet? Sehogy. Képtelen vagyok rá.:)
7) Napsütés vagy eső? A kettő egyszerre elég jó :D
8) Mi a hobbid? (többet is írhatsz) Nem is tudom... az írás, de szeretek lovagolni is.
9) Mi az ami rettentően irritál? Engem? A helyes kérdés az, hogy mi nem? :D
10) Van több blogod is? Igen, sok blogot írtam már.

10 things of me:
1., Biztos vagyok benne, hogy az előbbi pár szót helytelenül írtam le, vagy van vele valami, ugyanis angolból borzalmas vagyok.:D
2., Imádok buszon ülve zenét hallgatni.
3., Debrecenben tanulok, de nem ott lakom, hanem koliban, és azóta nem vagyok olyan finnyás, mint régen - aki kolis, egyébként sem lehet az, ha nem akar éhen halni.:D
4., Nagyon szeretek énekelni.
5., Anyu is nagyon szeret énekelni, és az ő anyukája is. Mama egyszer volt fiatalkorában tehetségkutatón is.
6., Fárasztó vagyok. (Ide pl. azt akartam írni, hogy hat, megérett a meggy. Értitek már?)
7., Alig jártam még Pesten. Ha a tanulmányi kirándulásokat nem számítjuk, kétszer, lassan 16 év alatt.
8., Márciusban argentin cserediák lakott nálam. Nem igazán bírtuk egymást, de minden reggel együtt utáltuk az embereket a buszmegállóban.
9., Ezen a blogon szabadabbnak, másabbnak érzem magam, mint az új blogomon.
10., És, ahogy már máshol is említettem, sosem fejezek be semmit, ahogy ezt sem fogom. Remélem, nem sértek meg vele senkit.

Még egyszer szeretném megköszönni a díjat! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése